search
ثبت نام / ورود




پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی همراه با کیف VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
545
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 784,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 196,000 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی همراه با کیف VX
سرعت جز مهم ترین و حساس ترین موضوعات ورزشی می باشد که در اکثر ورزش ها کاربرد دارد. حال این اهمیت در ورزشی مثل فوتبال چندین برابر افزایش پیدا می کند زیرا فوتبال بر پایه آمادگی جسمانی و سرعت و تکنیک بازی استوار است. برای افزایش سرعت بازیکن باید تمرینات متعددی انجام داد تا فرد بتواند به سطح بالا و خوبی از فرز بودن برسد. پک 6 عددي نشانه هاي مسطح خطي همراه با کیف VX یک مانع خوب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی می باشد. این نشانه برای تمرینات شما حد و مرزی را مشخص می کند که شما باید نسبت به خطوط مشخص شده تمرینات خود را با حداکثر سرعت انجام دهید. همراه با این...

سرعت جز مهم ترین و حساس ترین موضوعات ورزشی می باشد که در اکثر ورزش ها کاربرد دارد. حال این اهمیت در ورزشی مثل فوتبال چندین برابر افزایش پیدا می کند زیرا فوتبال بر پایه آمادگی جسمانی و سرعت و تکنیک بازی استوار است. برای افزایش سرعت بازیکن باید تمرینات متعددی انجام داد تا فرد بتواند به سطح بالا و خوبی از فرز بودن برسد. پک 6 عددي نشانه هاي مسطح خطي همراه با کیف VX یک مانع خوب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی می باشد. این نشانه برای تمرینات شما حد و مرزی را مشخص می کند که شما باید نسبت به خطوط مشخص شده تمرینات خود را با حداکثر سرعت انجام دهید. همراه با این پک کیفی تعبیه شده تا شما بتوانید نشانه های خود را در قرار دهید و از آن ها نگهداری کنید.

خرید پک 6 عددي نشانه هاي مسطح خطي همراه با کیف VX

این پک از طرف کشور هند تولید شده و به بازار جهانی عرضه شده است. طول و عرضی که پک 6 عددي نشانه هاي مسطح خطي همراه با کیف VX دارد به ترتیب 40 و 5 سانتی متر می باشد که یک اندازه استانداردی در نشانه ها محسوب می شود. رنگ هایی که در این پک به کار رفته است شامل زرد، آبی، قرمز، سبز، نارنجی و بنفش می باشد. جنس این نشانه ها از لاستیک می باشد که شما می توانید این نشانه ها را به آسانی شست و شو دهید و آن ها را پاکیزه نگه دارید. از این نشانه های ورزشی در سالن های ورزشی، زمین چمن های طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. برای خرید این پک شگفت انگیز کافیست همین حالا با رایانه ای که به دست دارید پک 6 عددي نشانه هاي مسطح خطي همراه با کیف VX با قیمتی مناسب از سایت معتبر اسپرت کالا سفارش دهید و از تمامی ویژگی های این پک ورزشی بهره مند شوید.


مشخصات کلی
رنگ
آبی , زرد , سبز , بنفش نارنجی , قرمز ,
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
ابعاد
40*5 سانتی متر
قابلیت شست و شو
دارد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد
قابلیت شست و شو

پک 6 عددی نشانه های مسطح خطی همراه با کیف VX
0 از 0 رای
784,000 تومان
موجود
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای انجام تمرینات سرعتی و چابکی
40*5 سانتی متر
دارد
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی