search
ثبت نام / ورود




ست مانع کمانی شکل VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
562
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 2,134,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 533,500 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

ست مانع کمانی شکل VX
بیست سال پیش، اگر یک دونده دو مسافت، پانزده دقیقه اضافی پس از اتمام دوی خود داشت، اولین فکرش این بود که دو یا چند مایل اضافی را طی کند. در آن زمان، حکمت غالب این بود که اگر می خواهید دونده بهتری باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر بدوید. طی ده سال گذشته، یکی از روندهای هیجان انگیزتر در آموزش دوندگان مسافت، بهبود ورزشکاران حرفه ای در مسافت طولانی نوآوری جدیدی بوده است، اما چه نوآوری؟ مانع ها! با وجود مانع ها در تمرین های دوندگان،فوتبالیست و... چالش و هیجان با ورزش آمیخته شد که موهبت های زیادی را به ورزشکاران اعطا کرد. تاثیر تمرین با مانع سرعتی

بیست سال پیش، اگر یک دونده دو مسافت، پانزده دقیقه اضافی پس از اتمام دوی خود داشت، اولین فکرش این بود که دو یا چند مایل اضافی را طی کند. در آن زمان، حکمت غالب این بود که اگر می خواهید دونده بهتری باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر بدوید. طی ده سال گذشته، یکی از روندهای هیجان انگیزتر در آموزش دوندگان مسافت، بهبود ورزشکاران حرفه ای در مسافت طولانی نوآوری جدیدی بوده است، اما چه نوآوری؟
مانع ها! با وجود مانع ها در تمرین های دوندگان،فوتبالیست و... چالش و هیجان با ورزش آمیخته شد که موهبت های زیادی را به ورزشکاران اعطا کرد.

تاثیر تمرین با مانع سرعتی

تمرینات به طور مکرر بر عضلات خم کننده ران، عضلات چهارسر ران، همسترینگ، سرینی و عضلات شکمی فشار وارد می کنند.  جنبه زمان بندی و ریتم در تمرینات وجود دارد که ورزشکار را ملزم به استفاده از ثبات پویا و انعطاف پذیری می کند که در طول زمان ایجاد می شود.
در طول تمرینات روی مکانیک خوب تاکید می گردد. ورزشکاران معمولاً از کمترین ارتفاع شروع می کنند و با پیشرفت توانایی آن ها، ارتفاع مانع افزایش می یابد. هنگامی که تسلط به دست آمد، ورزشکار با نگه داشتن یک توپ پزشکی(مدیسن بال) در بالای سر خود به همان روال قبل می پردازد که این عمل فشار روی عضلات مرکزی را به شدت افزایش می دهد.مشاهده محصولات متنوع
سرعتی و چابکی در فروشگاه آنلاین ورزشی اسپرت کالا

انواع برند تولید کننده مانع

  • ‎YRHome
  • ‎Betzold
  • KIKILIVE
  • ‎Froadp
  • ‎RHINOS sports
  • Wuzzmann Trading

مانع سرعتی از سه جهت قابل بررسی است:

  • ارتفاع
    موانع سرعتی در 2 طراحی با ارتفاع ثابت و متغیر یا قابل تنظیم در بازار موجود است که بسته به نیاز شخصی خود می توانید آن را خریداری کنید.
  • جنس
    متریالی که با آن مانع سرعتی یا پرشی می سازند در کمپانی های مختلف، متفاوت است از پلاستیک گرفته تا آلومنیوم و پلی اتیلن و.. همگی به دلیل سبک بودن حمل آسانی خواهند داشت.
  • طراحی
    انواع متمایزی از موانع در بازار حتی در اسپرت کالا وجود دارد: مانع کمانی شکل، مانع قیف و میله، مانع  پایه و میله و هاردل ها با پیچش خاص خود.

خرید ست مانع کمانی شکل VX

تمرین با مانع راهی عالی برای افزایش قدرت، انعطاف پذیری، تعادل و آمادگی دونده است. کمپانی هندی VX علاوه بر تولید موانع تکی اقدام به تولید موانع به صورت ست های 5 تایی کرده است که برای تمرینات هوازی و ورزش فوتبال شگفت انگیز است. مانع کمانی شکل VX دارای جنس پلاستیکی و ارتفاع 22 و طول 50 سانتی متری است و شما این ابزار ورزشی مفید را در رنگ سفید از وبسایت اسپرات کالا می توانید تهیه کنید.
برای خرید ست مانع کمانی شکل وارد وبسایت اسپرت کالا شوید و در صفحه کالای مورد نظر سفارشتان را ثبت نمایید.


مشخصات کلی
رنگ
سفید
جنس
پلاستیک
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی , زمین چمن مصنوعی
کاربرد
مناسب برای تمرینات فوتبال
عرض
50 سانتی‌متر
ارتفاع
22 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد
6 عدد

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
عرض
ارتفاع

ست مانع کمانی شکل VX
0 از 0 رای
2,134,000 تومان
موجود
پلاستیک
هند
زمین چمن طبیعی زمین چمن مصنوعی
مناسب برای تمرینات فوتبال
50 سانتی‌متر
22 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی