search
ثبت نام / ورود




رک نگهدارنده مت Trendy


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
652
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 855,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 213,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رک نگهدارنده مت Trendy
امروزه استفاده از باشگاه‌های بدنسازی به صورت مستمر در بین مردم رایج شده است. با بالا رفتن تقاضا، اداره کردن و حفظ نظم در باشگاه‌های بدنسازی به یک امر بسیار سخت اما حیاطی تبدیل شده است. بخش عمده‌ی باشگاه‌های بدنسازی را دستگاه‌های بدنسازی و وسایل تمرینی تشکیل می‌دهند و استفاده از برخی ملزومات تمرین به صورت شخصی است ولی در هر صورت این وسایل در باشگاه‌های ورزشی موجودند و ورزشکاران از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از این وسایل مت‌ها و زیراندازهای ورزشی هستند  که برای تمرینات ورزش‌هایی مانند یوگا استفاده می‌شوند. استفاده از رک نگهدارنده‌ی زیرانداز در زیراندازهای سوراخ‌ دار میسر می‌باشد. مزایای رک نگهدارنده مت Trendy  مت‌های تمرینی به مراتب...

امروزه استفاده از باشگاه‌های بدنسازی به صورت مستمر در بین مردم رایج شده است. با بالا رفتن تقاضا، اداره کردن و حفظ نظم در باشگاه‌های بدنسازی به یک امر بسیار سخت اما حیاطی تبدیل شده است. بخش عمده‌ی باشگاه‌های بدنسازی را دستگاه‌های بدنسازی و وسایل تمرینی تشکیل می‌دهند و استفاده از برخی ملزومات تمرین به صورت شخصی است ولی در هر صورت این وسایل در باشگاه‌های ورزشی موجودند و ورزشکاران از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از این وسایل مت‌ها و زیراندازهای ورزشی هستند  که برای تمرینات ورزش‌هایی مانند یوگا استفاده می‌شوند. استفاده از رک نگهدارنده‌ی زیرانداز در زیراندازهای سوراخ‌ دار میسر می‌باشد.

مزایای رک نگهدارنده مت Trendy 

مت‌های تمرینی به مراتب در باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شوند به همین دلیل بیشتر مواقع موجب بی نظمی و آلودگی می‌شوند، راه‌حل این مشکل استفاده از رک نگهدارنده مت Trendy است. اسپرت کالا با در اختیار گذاشتن این رک نگهدارنده با بهترین کیفیت سعی کرده است تا این مشکل را حل کند. مت‌های ورزشی برای اکثر ورزش‌ها به خصوص یوگا مورد استفاده قرار می‌گیرند و هنگامی که فعالیت ورزشی به اتمام می‌رسد باید به صورت کامل خشک شود وگرنه از آلودگی در امان نخواهد بود و ممکن است برای ورزشکاران دیگر مشکل ایجاد کند و هم‌چنین عمر آن نیر کاهش می‌یابد پس با تهیه‌ی رک نگهدارنده مت Trendy بهتر است از این موارد جلو گیری کنید. وسایل و ملزومات ورزشی عمومی مانند دمبل یا مت‌های ورزشی باید بعد از استفاده در محلی قرار گیرند تا نظم باشگاه‌های ورزشی بهم نخورند. اگر این مورد رعایت نشوند و وسایل بعد از تمرین در مکان مخصوص خود قرار نگیرند، بی نظمی ایجاد می‌شود. زیراندازها و مت‌های ورزشی نیز به همین صورت هستند و عزیزان صاحب باشگاه‌های ورزشی می‌توانند از رک نگهدارنده مت Trendy برای جلوگیری از بی نظمی استفاده کنند.
رک نگهدارنده مت Trendy با ابعاد 6 در 60 سانتی‌متر با دو پایه موجود است. این محصول تولید کشور آلمان است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس این محصول از فولاد است و دارای استحکام بسیار بالایی می‌باشد. نگرانی نصب برای این محصول نیز بی مورد و به راحتی قابل نصب و استفاده است. مت‌های ورزشی در انواع مختلف موجود هستند. از این محصول می‌توان برای نگهداری انواع مت‌های ورزشی سوراخ دار استفاده کرد با این تفاوت که اگر مت‌های موجود دارای 1.5 سانتی‌متر قطر باشند این محصول برای 10 عدد مت جوابگو است اگر 1 سانتی‌متر قطر داشته باشد 15 عدد و اگر 0.5 سانتی‌متر قطر داشته باشد 20 عدد مت را نگهدرای خواهد کرد. 

خرید رک نگهدارنده مت Trendy 

رک نگهدارنده مت Trendy  را می‌توانید از فروشگاه ورزشی اسپرت کالا تهیه کنید و از مزایای این محصول بی نظیر در باشگاه‌های ورزشی خود بهره‌مند شوید. هم‌چنین در سایت اسپرت کالا می‌توانید دیگر محصولات ورزشی مورد نیاز خود را تهیه کنید و از خدمات ما از جمله ارسال سریع محصولات به سرتاسر ایران بهره‌مند شوید.


مشخصات کلی
جنس
فولاد
کشور سازنده
آلمان
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای نگهداری مت و زیراندازها در سالن‌های ورزشی
ظرفیت
10 عدد برای مت‌های با قطر 1.5 سانتی‌متر , 15 عدد برای مت‌های با قطر 1 سانتی‌متر , 20 عدد برای مت‌های با قطر 0.5 سانتی‌متر
ابعاد
60 در 6 سانتی‌متر
مشخصات فنی
تعداد پایه
2
سایر مشخصات
دارای دو عدد پایه با طول 48 سانتی متر، نصب آسان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت
ابعاد

رک نگهدارنده مت Trendy
0 از 0 رای
855,000 تومان
موجود
فولاد
آلمان
سالن های ورزشی
مناسب برای نگهداری مت و زیراندازها در سالن‌های ورزشی
10 عدد برای مت‌های با قطر 1.5 سانتی‌متر 15 عدد برای مت‌های با قطر 1 سانتی‌متر 20 عدد برای مت‌های با قطر 0.5 سانتی‌متر
60 در 6 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی