search
ثبت نام / ورود




رک مدیسن بال MaxWell


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
745
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 5,667,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 1,416,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

رک مدیسن بال MaxWell
ابزارهای تمرینی با گذر زمان می‌آیند و می‌روند. اما برای سال‌های زیادی، یکی از تجهیزات مورد علاقه ورزشکاران، فیزیوتراپ‌ها، مربیان و دیگر متخصصان تناسب اندام، توپ پزشکی باقی ماند. توپ‌های پزشکی مدرن در اندازه‌ها، شکل‌ها و وزن‌های مختلفی وجود دارند و می‌توان آن‌ها را با هوا، ژل، ماسه یا مواد دیگر پر کرد. توپ های پزشکی ارزان، استفاده آسان و نگهداری ساده ای دارند. آن ها مقاومت بیشتری برای تقویت و استقامت عضلات مورد نظر ارائه می دهند. البته، آنها نیز سنگین و دست و پا گیر هم هستند در اینجاست که نیاز به وسیله ای برای نگهداری آن ها احساس شد، در نتیجه تولید رک های مدیسن بال آغاز گردید. مزایای توپ مدیسن بال ...

ابزارهای تمرینی با گذر زمان می‌آیند و می‌روند. اما برای سال‌های زیادی، یکی از تجهیزات مورد علاقه ورزشکاران، فیزیوتراپ‌ها، مربیان و دیگر متخصصان تناسب اندام، توپ پزشکی باقی ماند. توپ‌های پزشکی مدرن در اندازه‌ها، شکل‌ها و وزن‌های مختلفی وجود دارند و می‌توان آن‌ها را با هوا، ژل، ماسه یا مواد دیگر پر کرد. توپ های پزشکی ارزان، استفاده آسان و نگهداری ساده ای دارند. آن ها مقاومت بیشتری برای تقویت و استقامت عضلات مورد نظر ارائه می دهند. البته، آنها نیز سنگین و دست و پا گیر هم هستند در اینجاست که نیاز به وسیله ای برای نگهداری آن ها احساس شد، در نتیجه تولید رک های مدیسن بال آغاز گردید.

مزایای توپ مدیسن بال

  • در دسترس بودن
    می توانید آنها را در باشگاه پیدا کنید، یا یکی از آنها را در فروشگاه لوازم ورزشی محلی خود و در فروشگاه آنلاین برای استفاده خانگی خریداری کنید.
  • چالش
    مدیسن بال به شما امکان می‌دهند تا قدرت بیشتری به تمرین‌های مختلف بیفزایید و بازی خود را ارتقا دهید.
  • تقویت هسته بدن

انواع رک مدیسن بال

به طور کلی رک های موجود در بازار از سه منظر باهم متفاوتند: اندازه، جنس، تعداد طبقات. رک ها معمولا بااستفاده از دو متریال متفاوت ساخته می شوند اغلب از جنس آلومنیوم و استیل هستند که هردو بسیار سازگار با محیط ورزشی و همچنین باشگاه خانگی شماست.
تنوع بسیاری در اندازه و شکل رک ها وجود دارد از رک های درختی گرفته تا رک های افقی و نمونه ای که در سایت مشاهده می کنید.شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید و تعداد مدیسن بال های  موجود می توانید رک ها را انتخاب کنید و به فضای باشگاه خود نظم و ترتیب ببخشید.مشاهده انواع محصولات
کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا

برندهای تولید کننده مدیسن بال

  • Gisbon Athletic
  • Rage Fitness
  • Rogue Fitness
  • HART
  • PB Extreme

تهیه رک مدیسن بال maxwell

این محصول ساخت یک کمپانی هندی متخصص تجهیزات ورزشی است، همانظور که قبلا گفته شد: این رک ها غالبا از جنس آلومنیوم هستند.رک مدیسن بال  maxwell دارای ابعاد 150 در 50 است که با خیالی راحت مدیسن بال های شما در آن قرار می گیرد،اگر نظم باشگاه و محیط شخصی برای شما الویت است این رک نیاز ضروری شماست. به سادگی وارد وبسایت اسپرت کالا شوید به صفحه محصول موردنظرتان رجوع کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.


مشخصات کلی
جنس
آلومینیوم
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای نگهداری توپ‌های مدیسن بال در سالن‌های ورزشی
ظرفیت
5 عدد
ابعاد
150*50 سانتی متر
مشخصات فنی
تعداد طبقه
5

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ظرفیت
ابعاد

رک مدیسن بال MaxWell
0 از 0 رای
5,667,000 تومان
موجود
آلومینیوم
هند
سالن های ورزشی
مناسب برای نگهداری توپ‌های مدیسن بال در سالن‌های ورزشی
5 عدد
150*50 سانتی متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی