search
ثبت نام / ورود




جامپ باکس چوبی Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
640
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

جامپ باکس چوبی Agilinex
جامپ باکس چوبی Agilinex محصولی منحصر به فرد و بسیار کارا برای انجام تمرینات پلیومتریک می‌باشد. تمرینات پلیومتریک توسط جامپ باکس چوبی Agilinex به شما کمک خواهد کرد که عضلات تحتانی خود را به مؤثرترین شکل ممکن در تمرینات مختلف درگیر کرده و با برنامه‌ریزی منظم شاهد ایده‌آل‌ترین نتایج باشید. از نتایج تمرین با جامپ باکس چوبی Agilinex این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین نیرو را در عضلات درگیر شما به وجود خواهد آورد. به همین دلیل است که ورزشکاران رشته‌های خاصی مانند والیبال، بسکتبال و ... برای این که بتوانند قدرت خوبی را در پاهای خود ایجاد کنند از این وسیله برای تمرینات خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این دو رشته، ورزش‌های بسیاری وجود دارد که به قدرت...

جامپ باکس چوبی Agilinex محصولی منحصر به فرد و بسیار کارا برای انجام تمرینات پلیومتریک می‌باشد. تمرینات پلیومتریک توسط جامپ باکس چوبی Agilinex به شما کمک خواهد کرد که عضلات تحتانی خود را به مؤثرترین شکل ممکن در تمرینات مختلف درگیر کرده و با برنامه‌ریزی منظم شاهد ایده‌آل‌ترین نتایج باشید. از نتایج تمرین با جامپ باکس چوبی Agilinex این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین نیرو را در عضلات درگیر شما به وجود خواهد آورد. به همین دلیل است که ورزشکاران رشته‌های خاصی مانند والیبال، بسکتبال و ... برای این که بتوانند قدرت خوبی را در پاهای خود ایجاد کنند از این وسیله برای تمرینات خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این دو رشته، ورزش‌های بسیاری وجود دارد که به قدرت پا و پرش‌های قوی بازیکنان نیاز دارند. بازیکنان این رشته‌های ورزشی برای اینک ه بتوانند تیم خود را به سمت برنده شدن پیش ببرند باید تمرینات خاصی را برای خود تدارک دیده و با انجام منظم تمرینات ورزشی قدرت بالایی را در پاهای خود پدید آورند. این تمرینات را نمی‌توان با  تجهیزات ورزشی متفرقه و غیر حرفه‌ای انجام داد. برای این کار به ابزاری تخصصی مانند جامپ باکس چوبی Agilinex نیاز دارید که بتوانید به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن مسیر پیشرفت خود را ترسیم نمائید. 

خرید جامپ باکس چوبی Agilinex 

جامپ باکس چوبی Agilinex وسیله‌ای مناسب برای انجام تمرینات مختلف پرشی می‌باشد. این ابزار به شما کمک خواهد کرد که تمرینات پرشی خود را در ارتفاعات مختلفی تنظیم کرده و آن‌ها را به راحتی هر چه تمام تر به نسبت شرایط فیزیکی که در آن قرار دارید انجام دهید. جنس به کار رفته شده در این جامپ باکس‌ها چوبی بوده که ماندگاری بسیار بالایی دارد. مقاومت  بسیار بالا در برابر وزن زیاد و هم‌چنین پرش‌های قدرتمند از مهم‌ترین مزایای ججامپ باکس چوبی Agilinex می‌باشد. این محصول در ابعاد 40*50*60 و وزن 6 کیلوگرمی طراحی و در اسپرت کالا عرضه شده است. از مزیت‌های جامپ باکس چوبی Agilinex می‌توان به قابلیت تنظیم کردن آن‌ها در سه جهت مختلف اشاره کرد. هر کدام از جهات ارتفاع خاصی از سکوها را برای کاربران به وجود خواهند آورد. ارتفاع کم برای ورزشکاران مبتدی و ارتفاع زیاد برای ورزشکاران حرفه‌ای تر می‌باشد. علاوه بر این، از ارتفاع کم جامپ باکس چوبی Agilinex می‌توان برای گرم کردن بدن و آماده کردن آن برای انجام حرکات سنگین‌تر و یا پرش‌های با ارتفاع تر استفاده کرد. جامپ باکس چوبی Agilinex مناسب استفاده در سالن‌های ورزشی، منزل و باشگاه‌های خانگی می‌باشد. اگر شما به دنبال جامپ باکس دیگری هستید، می‌توانید جامپ باکس چوبی Agilinex  را مدنظر قرار دهید.


مشخصات کلی
جنس
چوبی
کشور سازنده
چین
مناسب برای استفاده در
خانه , باشگاه , سالن های ورزشی
کاربرد
مناسب برای تمرینات پلیومتریک , تقویت عضلات پا , دستیابی به بیشترین نیرو در کوتاه ترین زمان
ابعاد
40*50*60 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد
ابعاد

جامپ باکس چوبی Agilinex
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
چوبی
چین
خانه باشگاه سالن های ورزشی
مناسب برای تمرینات پلیومتریک تقویت عضلات پا دستیابی به بیشترین نیرو در کوتاه ترین زمان
40*50*60 سانتی‌متر
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی