search
ثبت نام / ورود




بوسوبال اکتیسان Togu


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
763
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای





درباره محصول

بوسوبال اکتیسان Togu
وسیله ورزشی بوسوبال اکتيسان Togu یکی از جذاب ترین و عجیب ترین وسایل ورزشی است که تاکنون توسط ورزشکاران مبتدی تا حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. منظورمان از گفتن کلمه عجیب ترین، ظاهر خاص و منحصر به فرد بوسوبال اکتيسان Togu می‌باشد. بوسوبال اکتيسان Togu دارای دو سطح می باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. قسمت رویی بوسوبال اکتيسان Togu دارای یک حالت دایره ای شکل و توپی بوده که دارای حالت ناپایدار می باشد و قسمت دوم دارای حالت پایدار می‌باشد. قسمت پایدار، صفحه مانند است و می تواند هم بر روی سطح زمین و هم برای نگه داشتن بوسوبال اکتيسان Togu با استفاده از دست و به عنوان تکیه گاه...

وسیله ورزشی بوسوبال اکتيسان Togu یکی از جذاب ترین و عجیب ترین وسایل ورزشی است که تاکنون توسط ورزشکاران مبتدی تا حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. منظورمان از گفتن کلمه عجیب ترین، ظاهر خاص و منحصر به فرد بوسوبال اکتيسان Togu می‌باشد. بوسوبال اکتيسان Togu دارای دو سطح می باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. قسمت رویی بوسوبال اکتيسان Togu دارای یک حالت دایره ای شکل و توپی بوده که دارای حالت ناپایدار می باشد و قسمت دوم دارای حالت پایدار می‌باشد. قسمت پایدار، صفحه مانند است و می تواند هم بر روی سطح زمین و هم برای نگه داشتن بوسوبال اکتيسان Togu با استفاده از دست و به عنوان تکیه گاه مورد استفاده قرار گیرد. در هر حال هر دو سمت بوسوبال اکتيسان Togu قابل استفاده بوده و می تواند متناسب با نوع تمرین ورزشی، مد نظر قرار داده شود. البته مدت زمان تمرین و ورزش کردن با بوسوبال اکتيسان نیز بستگی به نوع تمرین داشته و متغیر است.
یکی از نام های دیگر بوسوبال اکتيسان، توپ تعادلی (گنبد تعادلی) می باشد. البته این توپ تعادلی به صورت یک طرفه بر روی زمین قرار خواهد گرفت. در ابتدا این توپ به صورت دو طرفه بوده و از دو طرف آن به عنوان یک توپ استفاده می‌شده؛ اما پس از چندی به منظور حفظ تعادل بیشتر و انجام حرکات ورزشی مناسب تر و بیشتر این توپ به صورت یک طرفه درآمد و در یک سمت آن یک صفحه تعبیه شد. از مزایای بوسوبال اکتيسان این است که محدودیت سنی ندارد. در هنگام کار با بوسوبال اکتيسان به منظور حفظ تعادل خود، ممکن است تلاش زیادی داشته باشید که این تلاش متابولیسم و تحرک عضلات را بالا برده و به گونه ای علاوه بر هماهنگی در حرکت، به سوختن کالری بیشتر در بدن شما کمک می‌کند.
مجموعه حرکات ورزشی را که می‌توان به کمک بوسوبال اکتيسان انجام داد، بسیار متنوع هستند و در حالت های مختلفی نظیر حالت خوابیده، نشسته و ایستاده قابل اجرا می باشند. به عنوان مثال از جمله حرکات ورزشی که به کمک بوسوبال اکتيسان Togu می توان انجام داد عبارت اند از شنا سوئدی، پلانک، اسکوات و غیره. اگر می‌خواهید تمرینی ساده داشته باشید که سطح صاف را بر روی زمین گذاشته و از سطح توپی استفاده کنید؛ اما اگر به دنبال چالش بیشتری هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سطح صاف بوسوبال اکتيسان می باشد.

خرید بوسوبال اکتيسان Togu

بوسوبال اکتيسان Togu یکی از وسایل ورزشی پر مخاطب بوده که در سایت اسپرت کالا موجود می‌باشد. بوسوبال اکتيسان Togu دارای یک توپ از جنس پلاستیک قابل بازیافت است که بدون هیچ گونه آسیب به طبیعت می توان از آن استفاده کرد. در سمت مقابل یک صفحه از جنس فایبرگلاس قرار دارد که برای انجام تمرینات تعادلی می توان از آن بهره برد. بوسوبال اکتيسان Togu ساخت کشور آلمان است و به صورت تک رنگ (طوسی) در اسپرت کالا قابل خرید می باشد. این وسیله در کنار چربی سوزی و تناسب اندام به بدن شما هماهنگی و تعادل هر چه بیشتر در عضلات را هدیه داده و در هر مکانی می‌تواند در کنار شما باشد. این وسیله قابل حمل بوده و چه در محیط منزل و چه در محیط های بیرونی نظیر باشگاه قابل استفاده خواهد بود. از دیگر مزایای بوسوبال اکتيسان Togu می‌توان به خاصیت ضد میکروبی این دستگاه اشاره کرد. بوسوبال اکتيسان Togu ضد میکروب بوده و می توان میزان هوای داخلی آن را تنظیم نمود. بوسوبال اکتيسان Togu در اسپرت کالا و به همراه یک عدد تلمبه مخصوص جهت تنظیم میزان باد داخلی این وسیله خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود. البته شما می توانید از بوسوبال ميني Togu به عنوان جایگزینی برای محصول ذکر شده استفاده نمایید. 


مشخصات کلی
رنگ
طوسی
جنس
پلاستیک قابل بازیافت
کشور سازنده
آلمان
تحمل وزن
تا 120 کیلوگرم
تلمبه
دارد
مناسب برای استفاده در
باشگاه
مشخصات فنی
سایرمشخصات
امکان تنظیم هوا -ضد جذب میکروب
کاربرد
مناسب برای تمام گروه های عضلانی، به ویژه عضلات عمیق تر که برای تناسب اندام مهم هستند به دلیل قابلیت انعطاف پذیری. بهبود تعادل ، هماهنگی و مهارت های حسی-حرکتی

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
تحمل وزن
تلمبه
مناسب برای استفاده در

بوسوبال اکتیسان Togu
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
پلاستیک قابل بازیافت
آلمان
تا 120 کیلوگرم
دارد
باشگاه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی