search
ثبت نام / ورود




بریس بند دار مچ پا Active Ankle


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1220
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

سایز:




درباره محصول

بریس بند دار مچ پا Active Ankle
اتفاق و حادثه جزئی از ورزش است که نمی‌توان از آن فرار کرد. در زمان حادثه باید بتوانید از بهترین راهکار موجود استفاده کنید. شما خیلی راحت با بستن بریس بند دار مچ پا Active Ankle از مشکلات بیشتر برای مچ جلوگیری خواهید کرد. در واقع با بریس بند‌دار درمان کامل انجام نمی‌شود؛ زیرا تنها محافظ مچ است. به ‌علاوه مچ پا باید تحت نظر پزشک و با فیزیوتراپی و درمان‌های دیگر کاملاً بهبود یابد. اگر نیاز دارید از ویژگی و کاربرد بریس بند‌دار آشنایی پیدا کنید، مطالبی در ادامه آورده شده است. هم‌چنین برای اطمینان از راه‌های موجود برای جلوگیری از شدت درد به مطالعه ادامه‌ی مطالب بپردازید. ویژگی‌های بریس بند دار مچ پا  Active...

اتفاق و حادثه جزئی از ورزش است که نمی‌توان از آن فرار کرد. در زمان حادثه باید بتوانید از بهترین راهکار موجود استفاده کنید. شما خیلی راحت با بستن بریس بند دار مچ پا Active Ankle از مشکلات بیشتر برای مچ جلوگیری خواهید کرد. در واقع با بریس بند‌دار درمان کامل انجام نمی‌شود؛ زیرا تنها محافظ مچ است. به ‌علاوه مچ پا باید تحت نظر پزشک و با فیزیوتراپی و درمان‌های دیگر کاملاً بهبود یابد. اگر نیاز دارید از ویژگی و کاربرد بریس بند‌دار آشنایی پیدا کنید، مطالبی در ادامه آورده شده است. هم‌چنین برای اطمینان از راه‌های موجود برای جلوگیری از شدت درد به مطالعه ادامه‌ی مطالب بپردازید.

ویژگی‌های بریس بند دار مچ پا  Active Ankle

پیچ‌ خوردگی برای یک ورزشکار امری عادی است، مهم‌ترین موضوع روند درمانی بعد از حادثه خواهد بود. جنس برزنتی که کشور آمریکا برای بریس بند دار مچ پا Active Ankle در نظر گرفته‌اند، کیفیت را تضمین ‌می‌کند. در واقع شما می‌توانید در بسیاری از تمرینات بریس را استفاده کنید و هیچ نگران پاره شدن آن نباشید. زمانی‌که این بریس بند‌دار را می‌پوشید، اصلاً احساس سنگینی نمی‌کنید؛ زیرا وزن آن تنها 190 گرم است. نه ‌تنها برای شما مزاحمتی در حرکات ایجاد نخواهد کرد، بلکه مانع ایجاد فشار زیاد به مچ نیز می‌شود. هم‌چنین در طراحی پریس بند‌دار تمامی جوانب نظر گرفته شده است و احتمال کشیدگی در مچ را بسیار کم می‌کند.

در حین استفاده از بریس‌ می‌توانید بندهای آن را به ‌اندازه‌ای که خیلی فشار به پا نیاورند، سفت کنید. در واقع شما این اختیار را دارید که با تنظیم بند میزان فشار را از مچ پا بردارید. این بندها حرفه‌ای طراحی شده‌اند که پاشنه با آن‌ها ثابت نگه داشته شوند و مانع حرکت‌های ناگهانی مچ پا گردند. هم‌چنین در نهایت بستن بندها می‌توانید با قرار دادن چسب در بالای بریس از باز شدن بندها جلوگیری کنید. به ‌علاوه ورزشکاران سایزهای مختلفی دارند که به تنوع در سایز منجر شده است. در واقع سایزهای M , L , XL به محبوبیت بریس بند دار مچ پا Active Ankle اضافه می‌کند.

کاربردهای بریس بند دار مچ پا Active Ankle

برای درمان تمامی افراد دچار حادثه بریس بند دار مچ پا Active Ankle مفید است. بسیاری از پزشکان در فیزیوتراپی از بریس بند‌دار استفاده می‌کنند. در واقع تنوع کاربرد این بریس در سالن‌های ورزشی و مراکز درمانی دلیلی برای مرغوبیت آن خواهد بود. کاربردهای بریس بند دار مچ پا Active Ankle باعث می‌شود تا در زمان آسیب دیدن مچ پا اولین راهکار درمان باشد. بریس بند‌دار مناسب برای آسیب‌ها و دردهای عضلانی مچ پا مناسب برای همه‌ی ورزشکاران در هر ورزشی است. در واقع کمک مؤثری در طول درمان دارد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
برزنت
کشور سازنده
آمریکا
وزن
190 گرم
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی ,
کاربرد
مناسب برای آسیب ها و دردهای عضلانی مچ پا مناسب برای همه ی ورزشکاران در هر ورزشی ,
سایز
M , L , XL
مشخصات فنی
سایر مشخصات
چاپ سیلیکونی بدون لغزش روی زیره برای ثابت نگه داشتن تسمه ها - دارای تسمه های عمودی غیر کششی - دارای چشمک های توری و بندهای سرعتی برای استفاده سریع، راحتی بیشتر و کاهش نقاط فشار - حاوی لاتکس - بالاترین سطح راحتی و دوام
مناسب برای
انواع کفش
ابعاد بسته‌بندی
طول 23 سانتی‌متر - عرض 17 سانتی‌متر - ارتفاع 6 سانتی‌متر

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در
کاربرد
سایز

بریس بند دار مچ پا Active Ankle
0 از 0 رای
0 تومان
ناموجود
برزنت
آمریکا
190 گرم
سالن های ورزشی مراکز درمانی و فیزیوتراپی
مناسب برای آسیب ها و دردهای عضلانی مچ پا مناسب برای همه ی ورزشکاران در هر ورزشی
M , L , XL
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی