search
ثبت نام / ورود




بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
1480
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

رنگ:

قیمت : 117,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 29,250 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX
با استفاده کردن از یک بازوبند کاپیتانی مناسب تیم‌ها شرایط مطلوبی را تجربه خواهند کرد. در واقع فضای پر تنش مسابقات را با مشاهده‌ی یک کاپیتان در زمین کمتر احساس می‌کنید، به‌ همین‌ دلیل به ‌کار بردن بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX بسیار مناسب است. در بسیاری مواقع تمرکزی که در تمرینات نیاز دارید را با یک کاپیتان بهتر خواهید داشت. ویژگی‌ها و کاربردهای استفاده کردن از این نوع بازوبند باعث می‌شود، برنامه‌ریزی در تدارکات بازی دقیق‌تر صورت گیرد. یکی از دلایل مفید بودن این مقاله اطلاعاتی است که در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ویژگی‌های بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX کشور هند با ‌توجه ‌به نیازهایی که در ورزش‌های...

با استفاده کردن از یک بازوبند کاپیتانی مناسب تیم‌ها شرایط مطلوبی را تجربه خواهند کرد. در واقع فضای پر تنش مسابقات را با مشاهده‌ی یک کاپیتان در زمین کمتر احساس می‌کنید، به‌ همین‌ دلیل به ‌کار بردن بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX بسیار مناسب است. در بسیاری مواقع تمرکزی که در تمرینات نیاز دارید را با یک کاپیتان بهتر خواهید داشت.

ویژگی‌ها و کاربردهای استفاده کردن از این نوع بازوبند باعث می‌شود، برنامه‌ریزی در تدارکات بازی دقیق‌تر صورت گیرد. یکی از دلایل مفید بودن این مقاله اطلاعاتی است که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX

کشور هند با ‌توجه ‌به نیازهایی که در ورزش‌های تیم در زمینه‌ی استفاده از تجهیزات تیمی وجود دارد، اقداماتی انجام داده است. در واقع با عرضه کردن بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX بسیاری از خواسته‌های مربیان را برآورده می‌کند. هم‌چنین امکان بهره بردن از یک موقعیت ویژه برای کاپیتان در تیم فراهم خواهد شد. برای بسیاری از ورزشکاران جنس لباس ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل اصلی استفاده کردن از پارچه در تولید بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX پاره نشدن بازوبند و راحت بسته شده روی لباس ورزشی است. به ‌همین‌ دلیل برای این نوع بازوبند از پارچه کشی که قابلیت تنظیم شدن دارد، استفاده می‌شود.

هم‌چنین تنوع رنگی برای بازوبند کشی کاپیتانی VX امکان تمرینات قبل از مسابقات را با تفکیک رنگ فراهم کرده است. به‌ علاوه رنگ‌های قرمز، زرد، آبی را بر اساس نیاز می‌توانید استفاده کنید.

کاربردها و نحوه‌ی استفاده از بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX

در سالن‌های ورزشی به ‌دلیل وسعت زمین امکان تشخیص دادن کاپیتان بدون بازوبند سخت خواهد بود. بدین منظور بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX طراحی و تولید شده است. این نوع بازوبند قابل استفاده در ورزش‌های تیمی است. وقتی مربیان بخواهند از روند متفاوتی در بازی استفاده کنند، نیاز به راهنمایی کاپیتان به دیگر بازیکنان دارند، در چنین شرایطی بازوبند اثربخشی بالایی خواهد داشت. به‌ علاوه این نوع بازوبندهای قابل تنظیم مناسب برای تمایز کاپیتان از سایر بازیکنان است. در واقع شما به ‌راحتی با تماشای مسابقات می‌توانید کاپیتان یک تیم را تشخیص دهید. چنین روندی تآثیرات زیادی را در نظم برای بازی ایجاد خواهد کرد.

استفاده کردن از بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX خیلی راحت است؛ زیرا قابلیت تنظیم کردن دارد. شما می‌‎توانید این بازوبند را روی آسین لباس ورزشی خود بسته و تنظیم نمائید. در واقع این‌کار به‌ تنهایی نیز قابل انجام است و نیاز به کمک کسی ندارید.


مشخصات کلی
رنگ
قرمز , زرد , آبی
جنس
پارچه کشی
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
سالن های ورزشی
کاربرد
قابل استفاده در ورزش‌های تیمی , مناسب برای تمایز کاپیتان از سایر بازیکنان

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

بازوبند کشی کاپیتانی قابل تنظیم VX
0 از 0 رای
117,000 تومان
موجود
پارچه کشی
هند
سالن های ورزشی
قابل استفاده در ورزش‌های تیمی مناسب برای تمایز کاپیتان از سایر بازیکنان
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی