search
ثبت نام / ورود




اسلم بال شیاردار Agilinex


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
674
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای

وزن:

قیمت : 991,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 247,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

اسلم بال شیاردار Agilinex
اسلم بال شیاردار Agilinex توپ مخصوص تمرینات بدنسازی می‌باشد. از آن جایی که تمرینات بدنسازی با ضربه‌های شدیدی همراه است باید در آن‌ها از توپی استفاده کرد که استحکام و مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد. چرا که توپ‌هایی با مقاومت کم جوابگوی ضربه‌های قدرتی در حین تمرین نیستند. علاوه بر این، اسلم بال شیاردار Agilinex نمونه‌ای از توپ‌های استفاده شده در تمرینات مقاومتی و تناسب اندام هستند که توسط آن‌ها می‌توان بیشترین کالری را سوزاند و در کم‌ترین زمان به وزن دلخواه رسید. تمرینات قدرتی نیازمند ابزارآلات تخصصی می‌باشند و برای این که به صورت اصولی انجام شوند باید مطابق با شرایط  جسمی و فیزیکی ورزشکار انتخاب گردند. اسلم بال شیاردار Agilinex ابزاری کارآمد برای تمرینات قدرت بدنیست که با تمرکز بر انقباض عضلات...

اسلم بال شیاردار Agilinex توپ مخصوص تمرینات بدنسازی می‌باشد. از آن جایی که تمرینات بدنسازی با ضربه‌های شدیدی همراه است باید در آن‌ها از توپی استفاده کرد که استحکام و مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد. چرا که توپ‌هایی با مقاومت کم جوابگوی ضربه‌های قدرتی در حین تمرین نیستند. علاوه بر این، اسلم بال شیاردار Agilinex نمونه‌ای از توپ‌های استفاده شده در تمرینات مقاومتی و تناسب اندام هستند که توسط آن‌ها می‌توان بیشترین کالری را سوزاند و در کم‌ترین زمان به وزن دلخواه رسید. تمرینات قدرتی نیازمند ابزارآلات تخصصی می‌باشند و برای این که به صورت اصولی انجام شوند باید مطابق با شرایط  جسمی و فیزیکی ورزشکار انتخاب گردند. اسلم بال شیاردار Agilinex ابزاری کارآمد برای تمرینات قدرت بدنیست که با تمرکز بر انقباض عضلات باعث افزایش قدرت، استقامت و اندازه‌ی عضلات خواهند شد. در صورتی که توپ‌های قدرتی  اسلم بال متناسب با شرایط بدنی انتخاب شوند می‌توانند با درگیر کردن استخوان‌ها، عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها تآثیرات مثبتی را بر روی آن‌ها گذاشته و به طور باورنکردنی باعث تقویت تمامی عضلات درگیر شوند. تمرینات کراس فیت، فانکشنال و دیگر تمرینات قدرتی که در آن‌ها نیرویی علیه مقاومت بر بدن فرد وارد می‌شود، تمریناتی هستند که در آن‌ها می‌توان از توپ‌های قدرتی مانند اسلم بال‌های شیاردار استفاده کرد. فواید ورزش‌های قدرتی توسط توپ‌های مخصوص اسلم بال بسیار بیشتر از مدیریت وزن و زیبایی پس از آن می‌باشد، چرا که انقباضات مداوم و پی در پی عضلات در این تمرین‌ها باعث پیشرفت‌های بدنی و ماهیچه‌ای بدنسازان حرفه‌ای و ورزشکاران خواهد شد.

خرید اسلم بال شیاردار Agilinex 

وزن توپ یکی از عوامل تآثیر گذار بر روی چگونگی روند تمرینات قدرتی کراس فیت و فانکشنال می‌باشد. اسلم بال شیاردار Agilinex با دارا بودن مواد پر کننده شنی وزن ایده‌آل را برای یک توپ بازی به وجود آورده و بازیکنان را در مسیر درست تمرینات و مسابقات هدایت می‌کند. تمرکز اصلی بازیکنان بر روی توپ و جنب و جوش بالای تمرینات قدرتی باعث شده که در چنین تمریناتی از توپ‌هایی با وزن بالا استفاده کرد. توپ‌هایی با وزن بالا سنگینی و چسبندگی خاصی را در زمین تمرین ایجاد کرده و از جهش اضافه بر سازمان و مختل شدن بازی جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، به  کاربردن اسلم بال شیاردار Agilinex به جهت وزن بالای محصول در تمرینات مقاوتی و مقاومت بدن در برابر نیروی جاذبه‌ی زمین اثرات بسیار قوی را بر روی بدن ورزشکاران خواهد گذاشت. شیار به کار رفته شده دراسلم بال شیاردار Agilinex باعث خوش دست بودن توپ برای وزشکاران شده و ماهیت ضد لغزشی را برای این نوع تجهیزات ورزشی فراهم کرده است. کیفیت بالای مواد به کار برده شده در سطح رویی توپ‌های اسلم بال شیار دار و هم‌چنین مواد مرغوب پرکننده‌ی فضای داخلی این توپ‌ها باعث می‌شود که اسلم بال شیاردار Agilinex در برابر ضربه‌های مقاومتی شدید استحکام و ماندگاری بالایی را داشته باشد.


مشخصات کلی
رنگ
مشکی
جنس
لاستیک
کشور سازنده
چین
وزن
2 کیلوگرم , 3 کیلوگرم , 4 کیلوگرم , 5 کیلوگرم , 7 کیلوگرم , 8 کیلوگرم , 9 کیلوگرم , 6 کیلوگرم
مناسب برای استفاده در
باشگاه

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
جنس
کشور سازنده
وزن
مناسب برای استفاده در

اسلم بال شیاردار Agilinex
0 از 0 رای
991,000 تومان
موجود
لاستیک
چین
2 کیلوگرم 3 کیلوگرم 4 کیلوگرم 5 کیلوگرم 7 کیلوگرم 8 کیلوگرم 9 کیلوگرم 6 کیلوگرم
باشگاه
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی