search
ثبت نام / ورود




آداپتور فنردار نیزه VX


0
نظر
0
پرسش و پاسخ
554
مشاهده شده
امتیاز 0 از 0 رای


قیمت : 303,000 تومان
قیمت :
{{ originalPrice }} {{ priceProduct }}تومان %{{ offProduct }}

هر قسط با اسنپ‌پی: 75,750 تومان 4 قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.




درباره محصول

آداپتور فنردار نیزه VX
برای استفاده کردن از موقعیت‌های مطلوب در ورزش باید بتوانید تمرینات مناسبی را دنبال کنید. اگر وسایل ورزشی و امکانات برای تمرینات سرعتی و چابکی برای شما فراهم نباشد، شرایط ورزشی سخت می‌شود. در برخی از تمرینات و حرکات نیاز است که شما نیزه را در زمین قرار دهید و تمرین را شروع کنید. در چنین موقعیتی آداپتور فنردار نیزه VX بسیار مناسب خواهد بود. هر زمان که آداپتور را به ‌کار ببرید، کیفیت تمرینات شما به‌ قدر شگفت‌آوری بهبود خواهد یافت. اهدافی که برای این نوع آداپتور فنردار در نظر گرفته شده است با اهداف ورزشی تطابق دارد. به‌ همین ‌دلیل اطلاع داشتن از ویژگی و کاربرد آن بی‌ضرر خواهد بود. ویژگی‌های آداپتور فنردار نیزه...

برای استفاده کردن از موقعیت‌های مطلوب در ورزش باید بتوانید تمرینات مناسبی را دنبال کنید. اگر وسایل ورزشی و امکانات برای تمرینات سرعتی و چابکی برای شما فراهم نباشد، شرایط ورزشی سخت می‌شود. در برخی از تمرینات و حرکات نیاز است که شما نیزه را در زمین قرار دهید و تمرین را شروع کنید. در چنین موقعیتی آداپتور فنردار نیزه VX بسیار مناسب خواهد بود. هر زمان که آداپتور را به ‌کار ببرید، کیفیت تمرینات شما به‌ قدر شگفت‌آوری بهبود خواهد یافت. اهدافی که برای این نوع آداپتور فنردار در نظر گرفته شده است با اهداف ورزشی تطابق دارد. به‌ همین ‌دلیل اطلاع داشتن از ویژگی و کاربرد آن بی‌ضرر خواهد بود.

ویژگی‌های آداپتور فنردار نیزه VX

کشوری که برای بهبود تمرینات اقدام به تولید آداپتور فنردار نیزه VX می‌کند، هند است. سازنده‌ی این نوع آداپتور تآثیرات زیادی را در تنوع حرکات داشته است. بسیاری از ورزشکاران با ایجاد موانعی مانند نیزه بسیار راحت‌تر می‌توانند خود را گرم کنند. هم‌چنین تمریناتی وجود دارند که برای تقویت عضلات بدنی نیاز به استوپ و استارت‌های زیاد دارند. به ‌همین ‌دلیل قرار دادن نیزه در زمین باعث انجام تمامی تمرینات می‌شود.

اگر به رنگ نقره‌ای آداپتور فنردار نیزه VX دقت کنید، جلوه‌ای از زیبایی را خواهید دید. این موضوع در حین ورزش باعث آرامش و تمرکز نیز می‌شود. در واقع رنگ برای یک وسیله‌ای که قرار است، ثابت باشد، اهمیت دارد. به‌ علاوه تیره بودن آداپتور فنردار نیزه VX دقت را در حین نزدیک شدن به آن بالا خواهد برد. هم‌چنین فنردار بودن این نوع آداپتور قابلیت انعطاف بالا را ایجاد می‌کند. هر زمانی‌که نیاز باشد، مربیان برای بازیکنان حرکات شتابی و پر قدرت در نظر بگیرند از آداپتور مورد نظر استفاده خواهند کرد. در واقع آداپتور فنردار نیزه VX به دلیل جنس محکمی که دارد، قابلیت استفاده برای مدتی طولانی را فراهم می‌کند. به ‌علاوه آهن که برای ساخت این آداپتور در ورزش استفاده شده است می‌تواند یکی از دلایل مرغوبیت آن باشد.

در هر ورزشی تمرینات باید متناسب و اصولی برنامه‌ریزی شوند. هم‌چنین فراهم کردن آداپتوری که از قطر 2.5 سانتی‌متری برخوردار باشد، باعث خواهد شد که ورزشکار کمتر با آن برخورد کند. در واقع موانعی که خیلی پهن هستند، دامنه‌ی حرکتی ورزشکار را خواهند گرفت و سرعت تمرینات را کندتر می‌کنند. به ‌همین علت بسیاری از مربیان تمایل به استفاده از آداپتور فنردار نیزه VX دارند.

کاربردهای آداپتور فنردار نیزه VX

وقتی تمرینات در فضای باز قرار است، انجام شود باید وسایلی را قرار داد که تنوع حرکتی بیشتر شود. در نتیجه این روند بهبود عملکرد ورزشکاران اتفاق خواهد افتاد. در واقع آداپتور فنردار نیزه VX در تبدیل میله به نیزه برای استفاده در چمن مصنوعی مناسب است. هر ورزشکاری با چنین موانعی قدرت بدنی خود و دقت ورزشی را می‌تواند مورد آزمایش قرار دهد. بسیاری از مربیان با کمک چنین آداپتورهایی قادر هستند که تغییرات را در تیم ایجاد کنند. زمین‌های تمرینی به ‌شکلی که باید نمی‌توانند نیازهای یک مربی را به ‌تنهایی برای کیفیت کار بالا ببرند. به ‌همین ‌دلیل وجود چنین وسایلی شرایط را برای مربی فراهم می‌کنند که بتواند تکنیک‌های لازم را در حین مسابقات آموزش دهد.


مشخصات کلی
رنگ
نقره‌ای
قطر
2.5 سانتی‌متر
جنس
آهن
کشور سازنده
هند
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی
کاربرد
تبدیل میله به نیزه برای استفاده در چمن طبیعی
مشخصات فنی
سایر مشخصات
دارای فنر با قابلیت انعطاف بالا

امتیاز کاربران
کمترین قیمت
موجودی
رنگ
قطر
جنس
کشور سازنده
مناسب برای استفاده در
کاربرد

آداپتور فنردار نیزه VX
0 از 0 رای
303,000 تومان
موجود
2.5 سانتی‌متر
آهن
هند
زمین چمن طبیعی
تبدیل میله به نیزه برای استفاده در چمن طبیعی
0 از 0 رای
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

شما هم میتوانید با ثبت نظر خود در مورد این محصول علاوه بر جوایز ارزنده اسپرت کالا
کاربران دیگر را در مورد این محصول راهنمایی کنید.


ابتدای صفحه

محصولات پیشنهادی